I to se bohužel stává, že po wapkové koupeli motoru nateče voda do filtrboxu. Motor si po startu “natáhne” do spalovacího motoru příliš velké množství vody. Fyzika a nestlačitelnost kapalin vykoná své. Výsledkem je příliš velká komprese, která ohne ojnice. V tomto případě se i částečně přidřel motor na válcích. Po odborné konzultaci bylo jasné, že poškození je příliš veliké a cenově lépe vycházela výměna motoru.
Vedle demontovaného motoru je původní motor. Půdovní motor je ještě natrojený.
Pohled zespoda na prázdný motorový prostor.
Pohled na totožné motory. Nový motor je holý motor. Ze starého agregátu je nutné přestrojit kompletní výfukovou a sací část, spojku a převodovku.
Pro dodržení všech podmínek kvalitní instalace je nutné nový agregát přetešnit těsněními OE kvality. Takto nastrojený a přetěsněný agregát je možné vložit do motorového prostoru.