Renault Kangoo – nízké tlaky motoru.

Benzínový agregát..
Chod na 2 válce? Vůz bez úniku vody ani oleje..
Svíčky jsou nové a zapalování také. ..

Nezbývalo nic jiného než změřit tlaky válců. Dva válce měly skutečně nízký tlak. Demontáž hlavy válců je v tomto případě nezbytná. Nezbývá nic jiného než na vlastní oči prověřit stav, těsnění, válců, pístů atd..

DSC_2416

Měření tlaku válců. Nízký tlak byl na druhém a třetím válci.

DSC_2418

Měření tlaku na prvním a čtvrtém válci. Zde jsou naměřené tlaky v pořádku.

DSC_2421

Závada byla objevene v propáleném těsnění mezi druhým a třetím válcem. Tudy tlaky mezi válci unikaly ven přes otevřené ventily.

DSC_2462

Po demontáži hlavy je nezbytně nutné vyměnit veškerá těsnění a hlavové šrouby. Vše je vytlačené a nikdy by již vše nesedělo jak má.

DSC_2476

Před výměnou těsnění je nesmírně důležité změření rovinnosti hlavy. Zda bude nutné zgenerálkovat, otlakovat, orovnat a zalapovat ventily.

DSC_2477

Hlava válců po montáži – připravená na seřízení vůle ventilů. Některé modely dodnes nemají hydraulická zdvihátka na vymezení vůlí ventilů.