Jsme vybaveni testerem vstřikovačů Common Rail. V jednoduchosti dokážeme během okamžiku odhalit vadný vstřikovač. Samotná metoda spočívá v měření a porovnání průtoku na zpětném vedení (přepadu) na vstřikovačích. Alternativní spíše informační metodou je diagnostikování korekce vstřikovače, které se měří přes diagnostiku. Zde se jedná pouze o informace, že na daném válci se něco odehrává a jednotka se snaží nepravidelný chod motoru dohnat dávkou nafty.
V kostce lze tedy říci, že nejprve diagnostikujeme vstřikovače za pomocí auto diagnostiky. Následně je diagnostikujeme testerem, který potvrdí vadný vstřikovač.
Repas vstřikovače, čištění a nebo výměna.
Autoopravárenskou praxi zahrnuje mnoho kouzelných termínů a jedním z nich je čištění vstřikovače. V úzkém pásmu případů bývá problém způsobem usazeným karbonem, který lze jednoduše chemicky odstranit. Ve většině případů je na vstřikovači přidružené opotřebení nebo závada.
Opotřebený vstřikovač s vadou mechanické části a nebo elektronické části lze vyřešit provedením profesionální repase například v sítích společností Bosch. Vždy je otázkou konzultace se servisem zda se daný typ vstřikovače a jeho vada vyplatí repasovat a nebo je levnější cestou výměna za nový.
Pro naše zákazníky zajišťujeme jak repasování vstřikovačů tak i dodávku nových vstřikovačů za velmi výhodné ceny.